If this is your first time here please read our FAQ and Rules pages. They have some useful information that will get us all off on the right foot. More details on our policies, especially our Own the Source rule are available here. If you do not understand any of these rules send a private message to one of our staff for further details.

Welcome to our newest moderator, Neglify.
#11
ssj Wrote:with great power comes great. . . guantanamobility.

Nah, Uncle Ben messed it up. With great power comes a boatload of maniacal psychos who want to kill your girlfriend.

Anyway, congrats, Neglify! Smile
Reply
#12
g1orkatsos Wrote:That's it the site is doomed....

Banned.

juice4z0 Wrote:Just proves if you take enough shots in the mouth they will promote anyone. Lol

Banned.

Rogue-theX Wrote:Oh, shit. There goes the planet. :-P

Banned.

nOmArch Wrote:Way to go dude!

:thumb: You're safe.

TV's Frink Wrote:Please help, Neg. The inmates are overrunning the asylum!

So does this mean I'm Batman?
Disclaimer: The views and opinions expressed in this forum post do not represent the views of Fanedit.org or the Administrators. 
Reply
#13
Rogue-theX Wrote:Oh, shit. There goes the planet. :-P

Q2 Wrote:Ha Ha! I told him that privately!

That's honestly what I said to reave and blueyoda when they made me a mod. But I linked to the video. So :p
Disclaimer: The views and opinions expressed in this forum post do not represent the views of Fanedit.org or the Administrators. 
Reply
#14
You aren't Batman. Kramer is Batman.
Reply
#15
Neglify Wrote:So does this mean I'm Batman?
More like this :p :
Reply
#16
Nah, I'm more like this guy:

[Image: FatmanBatman_by_Philly_Cheesesteak.jpg]
Disclaimer: The views and opinions expressed in this forum post do not represent the views of Fanedit.org or the Administrators. 
Reply
#17
Nah. Bigger
[Image: 1303937308506925.jpeg]
Reply
#18
congrats neg :-D
Reply
#19
Congrats...I think?
>>>Completed Edits<<<
Recently Completed: Crossing Mulberry Street
Currently Editing: Taxi Driver Rescored (Refn/Drive/Cliff Martinez Style)

"I used Adobe Premiere, I like to do a little weekend editing. I recently just cut 3 minutes out of Goodfellas."

Reply
#20
{burp}
Projects Completed:
Matrix Revolutions - The Epic Edition
The Two Towers Rebuilt

Projects truly In the Works:
Star Trek (2009): Gem Edition

Projects kinda sorta conceptually In The Works:
Riddick: The Chronicles
Star Wars: Return Of The Jedi
Who Watches The Watchmen
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)